1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru, vyhlásených predávajúcim.

Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

  1. OBJEDNÁVKY

Ponúkame Vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou

nákupného košíka, telefónu, e-mailu, či písomne na našej adrese. Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. 

Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami

obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúci daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky.

Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených

v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva vzniká dodaním tovaru.

K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim.

a) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Objednávka je prijatá do 24 hodín. Potvrdenie objednávky Vám zašleme prostredníctvom e-mailu, o odoslaní budete taktiež informovaný

e-mailom. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať.

b) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

Každú objednávku môžete do 24 hodín zrušiť a to telefonicky, alebo e-mailom a to bez udania dôvodu. Stačí uviesť meno, e-mail a popis

objednaného tovaru či služby.

V prípade, že zásielka bola už expedovaná, je objednávateľ povinný uhradiť dodávateľovi náklady na balné a dopravné. Toto platí aj v prípade,

ak si objednávateľ nevyzdvihne objednanú zásielku. 

c) VÝMENA TOVARU
V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku)

na našu adresu kuriérskou spoločnosťou. Náklady spojené s výmenou tovaru nesie v plnej výške kupujúci.

 

3 ) CENY

V internetovom obchode sú všetky ceny udávané ako maloobchodné a sú konečné.

4) DODANIE TOVARU

Tovar, ktorý je na sklade, odosielame obvykle do 24hodín v pracovných dňoch po obdržaní objednávky do 17:00.

Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorenie dodania objednaného tovaru zavinené doručovateľom a za poškodenie zásielky

zavinené doručovateľom. Ďalej predávajúci nenesie zodpovednosť za nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou dodávateľa v

dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.

5) SPOSOB DODANIA TOVARU:

Slovenská pošta

osobne - dohodou

6) PLATBA ZA TOVAR:

a) DOBIERKA

Cenu za objednaný tovar kupujúci zaplatí až pri jeho prevzatí.

b) DOHODOU

Len po vzájomnej dohode predávajúceho a kupujúceho.

7. ZÁRUKA A REKLAMÁCIE

Záručné podmienky sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. v platnom znení. Poškodenú zásielku je potrebné

reklamovať ihneď pri preberaní. Dodaný poškodený tovar alebo nekompletnú zásielku je potrebné reklamovať ihneď po zistení chyby -

najlepšie telefonicky alebo e-mailom (info@superdarceky.eu). Postup vybavenia reklamácie bude dohodnutý v závislosti

od druhu chyby. Náklady spojené s vrátením reklamovaného tovaru znáša Zákazník. Pri zasielaní náhradného tovaru za

uznanú reklamáciu sa už neúčtujú dopravné poplatky.

V prípade, že dodaný tovar nevyhovuje, môže sa do 7 dní odo dňa prevzatia bez udania dôvodu vrátiť a kupujúcemu sa

do 15 dní uhradí plná cena výrobku. Podmienkou pre vrátenie peňazí je, že tovar nesmie byť mechanicky alebo inak

poškodený a musí byť v pôvodnom neotvorenom balení. Predávajúcí túto skutočnosť preverí až po prevzatí vrátenej

zásielky a cenu tovaru uhradí prevodom na účet Zákazníka, alebo v hotovosti poštovou poukážkou na adresu Zákazníka.

Predávajúci neuhradí cenu vráteného tovaru formou dobierky.

Reklamácie sa zasielajú na adresu uvedenú na www.superdarčeky.eu v sekcii KONTAKTY, resp. osobne. Je potrebné

priložiť sprievodný list s údajmi objednávky (číslo objednávky, alebo faktúry) a uviesť, či si zákazník praje tovar vymeniť

alebo vrátiť peniaze (v tomto prípade treba uviesť aj číslo účtu, alebo adresu na ktorú má Predávajúci peniaze zaslať).